Tuesday, April 7, 2009

Pejuang Sakti


Pejuang Sakti~Segala Dugaan Kan Kutempuhi~
Hidup penuh cabaran,masalah,realiti dan fantasi. Nak taknak semuanya kena aku tempuh.

Dah sebulan aku MC.Nie la penangan main futsal.Dah seronok main, kaki aku plak patah.Apalagi kena tackle la.hehe..lps nie kena byk minum susu.Kna operate masuk besi dlm kaki. Tue la tak ingat nikmat sihat sebelum sakit.Plg kurang doktor kata 3 bulan kna cuti rehat>Ha! 3 bulan..boringnya....

Hmmm...masa yg terluang nie aku perlu gunakan ngan sebaiknya..takkan nak tgk tv 24 jam sehari.makan tdo makan tdo tgk tv..ishh..tak patut tak patut..Ermm...lagi sekali ingat nikmat lapang sebelum sibuk..

Masa nie la aku bleh study benda2 yg luar dari bidang keje aku.Waktu biasa mana ader masa sangat.Pagi pegi keje blk petang kgkadang malam, tue belum on call lagi..kalau hari-hari buat (if xde cuti) bleh gila beb. So aku dok selidik2 la panduan camner nak berjaya dlm hidup nie.Byk sumber2 yg bleh dibaca terutamanya dlm internet nie.

Kata org- no pain no gain.Tiada kejayaan tanpa usaha.Dah baca/tau kena la buat, at least kita mencuba.And setiap kejayaan bermula dengan langkah pertama.Doakan kejayaaan aku.
-Adios-

0 comments:

Post a Comment

Advertisement

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com